Nissan Pulsar C13 1.5 dCi 110KM K9K (2014–2018) to flagowa odmiana Pulsara dla oszczędnych, oferująca wszystko, co najlepsze z diesli segmentu C – wysoką kulturę pracy, komfort i niskie spalanie. Silnik K9K (1.5 dCi, 110KM/260Nm, rozrząd pasek, 6MT, przód) pozwala na sprawne osiągi (0–100 km/h w 11,7 s, vmax 190 km/h), a spalanie rzadko przekracza 4,7 l na trasie czy 5,6 l w mieście. Do zalet należy szeroka baza zamienników (diesel stosowany w Renault/Clio/Megane), bardzo tania regeneracja turbo/wtrysków/DPF, ogromna odporność na przebiegi powyżej 400 tys. km, łatwość i taniość wymiany rozrządu (pasek co 60 tys.), przewidywalność obsługi i bezproblemowa praca całego układu napędowego. Kompaktowa kabina Pulsara to ergonomia, przestrzenność, porządnie wykończone siedzenia, nowoczesna deska, bogate multimedia, praktyczny bagażnik 385–1395 l, dobre wyciszenie i funkcjonalność w trasie lub mieście. WADY: regularna wymiana paska rozrządu/oleju, szybkie zużycie sprzęgła przy intensywnym ruchu miejskim, bugi sterowania szybami i centralnego zamka, sporadyczne awarie EGR/dpf w mieście, amortyzatory do serwisu po dużych przebiegach, podatność na rdzę pod drzwiami i progami. Wymaga regularnej obsługi turbo/dpf, wymiany pasków, inspekcji softu i aktualizacji multimediów. To miejskie daily, taxi premium, flota dla firm, rodzinne auto lub pojazd dla oszczędnych użytkowników szukających jakości marki Nissan i niskich kosztów eksploatacji.