Home
Prezentacje
Projekty
Youngtimer
Warsztat
Wyszukiwanie
Polityka Prywatności
Detailing
Felieton
Motorsport
Archiwum
Eventy
Car Audio
Używane
Kontakt
Zaloguj
Witamy! Zaloguj się na swoje konto
Twoja nazwa użytkownika
Twoje hasło
Zapomniałeś hasła? sprowadź pomoc
Odzyskiwanie hasła
Odzyskaj swoje hasło
Twój e-mail
Hasło zostanie wysłane e-mailem.
SELECTED | Portal Motoryzacyjny
Home
Prezentacje
Projekty
Youngtimer
Warsztat
Jak wygląda prawidłowa procedura odpowietrzania układu turbo?
Czy turbosprężarka może pęknąć od przegrzania?
Jak objawia się źle dobrane turbo do pojemności silnika?
Jak działa system twin-turbo sekwencyjny?
Czy zawór EGR może zakłócać pracę turbosprężarki?
Jakie są skutki zbyt dużej prędkości obrotowej turbiny?
Czy turbo może hałasować tylko przy odpuszczaniu gazu?
Jak objawia się blokada w układzie dolotowym?
Czy zawór N75 może pracować nieprawidłowo tylko na zimno?
Czy turbosprężarka może wpływać na temperaturę oleju?
Jak często sprawdzać stan uszczelek w układzie turbo?
Czy turbina może się zablokować przy braku smarowania?
Jakie są skutki źle wyważonego koła turbiny?
Czy można zamontować turbo bez intercoolera?
1
...
392
393
394
...
1 106
Strona 393 z 1 106