Frontera A FL 2.0 8V SOHC 115KM X20SE – benzynowy, żeliwny blok, prosty MPI, rozrząd paskowy. Zaletą jest prosta konstrukcja, tania regeneracja głowicy, dostępność części zamiennych, niskie koszty usterek, wysoka odporność na zaniedbania, doskonała tolerancja LPG i odporność na bardzo różne paliwo. Spalanie: 10,5–13l miasto, 9l trasa. Wady: silnik kolizyjny (po zerwaniu paska – wygięte zawory), cykl wymian paska powinien być skrócony do max 50 tys. Typowe awarie: układ zapłonowy, wycieki oleju, hałasujące popychacze hydrauliczne, spadek mocy przy ponad 300 tys. km. Na plus: wyjątkowo tania obsługa, trwała mechanika, pełna dostępność części. Minusy: słaba dynamika (samochód jest ciężki), typowa dla tej generacji korozja ramy, progi, nadkoli i słaba ochrona podwozia. Idealny wybór „na wsi”, do nauki offroadu lub dla tych, którzy szukają klasycznego prostego SUVa odpornego na zaniedbania.