Opel Mokka X 1.4 16V Turbo ecoFLEX 120KM D14NEL to silnik szczególnie ceniony w segmencie miejskich crossoverów jako kompromis między ekonomią, kulturą pracy a kosztami eksploatacji. 4-cylindrowy, wielopunktowy wtrysk, turbosprężarka, trwała głowica i napinacze rozrządu oraz moc 120KM sprawiają, że ta wersja sprawdza się w ruchu miejskim i typowych wyjazdach rodzinnych. Atuty: bardzo dobre osiągi (moc i moment na poziomie większych pojemności), szeroka baza części, znakomita współpraca z LPG oraz niskie spalanie – miejskie ok. 8–9 l, trasa 6,5–7,2 l. Typowe wady to ryzyko wycieku spod pokrywy zaworowej (szczególnie po 120 tys. km), awarie czujnika spalania stukowego, okazjonalna utrata mocy przez bugi turbosprężarki. Co ważne, rozrząd ma wysoką odporność na zaniedbania, a typowe naprawy są niedrogie. Wnętrze Mokka X nie zachwyca wykończeniem premium, ale oferuje niezły komfort, cichą eksploatację i ergonomię. Klucz do trwałości: serwis na czas, pilnowanie szczelności instalacji LPG i przeglądy osprzętu turbo. Model szczególnie polecany dla rodzin, jako drugie auto w domu i do jazdy po mieście oraz okolicznych trasach.