Omega B 2.5 V6 DTI 150KM X25DT/BMW 2.5 TDS to prawdziwa gratka dla poszukiwaczy nietuzinkowych diesli z wyższej półki z lat 90. Sześciocylindrowy rzędowy diesel (pochodzenia BMW), łańcuch rozrządu, Common Rail, 150KM i potężny moment przy znakomitej elastyczności i wyciszeniu. Atuty: komfort, piękny dźwięk silnika, długowieczność głównej mechaniki (niektóre egzemplarze ponad 500 tys. km) i łatwość naprawy w doświadczonych serwisach. Wady: bardzo podatny na zaniedbania serwisowe – zwłaszcza zapchanie chłodnicy oleju, częste awarie pomp wtryskowych i turbosprężarek, rozciąganie łańcucha po dużych przebiegach, wycieki z uszczelek głowicy, dość wysoki koszt regeneracji układu paliwowego, typowe wycieki oleju. Spalanie umiarkowane: miasto 9,5–11l, trasa ok. 7l. To wersja dla doświadczonych właścicieli, lubiących długie trasy i „analogową” jazdę, gotowych na ponadprzeciętne koszty napraw przy zaniedbaniach.