Omega B 2.5 V6 TD 130KM X25DT to wcześniejsza i słabiej wysilona wersja słynnego diesla z portfolio BMW, montowana do końca lat 90. Kultura pracy silnika, długowieczność bloku i „taksówkarska” trwałość to unikalne cechy tej jednostki – jeszcze prostsza eksploatacja niż nowszych DTI. Atuty: dobra dostępność używanych podzespołów, mechaniczna prostota, odporność na długie trasy i kiepskie paliwo, prosta obsługa rozrządu, niskie spalanie (miasto ok. 9l, trasa poniżej 7l). Wady: awaryjność pomp wtryskowych (wymagają fachowej regeneracji), zapowietrzanie się układu paliwowego, zużycie łańcucha rozrządu po dużych przebiegach, sporadyczne pękania głowic w zaniedbanych egzemplarzach. W modelach powyżej 400 tys. km typowe są też wycieki i stukot zawieszenia. Omega 2.5 TD to propozycja dla fanów atrakcyjnych youngtimerów na rynku, gotowych na serwis starszych diesli.