Opel Signum FL 3.0 V6 CDTI 184KM ISUZU jest flagowym dieslem, zaprojektowanym dla wymagających trasowych kierowców i flot. Jednostka powstała we współpracy z Isuzu: V6, Common Rail II gen., 24 zawory, łańcuch rozrządu. Mocny punkt – świetna dynamika (0–100km/h w około 8,6s), wyjątkowa elastyczność i umiarkowane spalanie jak na segment (realnie 7,5–9,2l). Główne wady to toporność w naprawach: opadające tuleje cylindrowe, awarie pompy wody, bardzo kosztowna regeneracja wtryskiwaczy Denso, wycieki spod uszczelek, awaryjna elektronika i drogie naprawy napędu rozrządu. Mała dostępność niektórych części i wysokie ceny sprawiają, że silnik polecany jest znawcom lub osobom gotowym na inwestycje. Przy serwisie co 10 tys. km, wymianie płynów, diagnostyce DPF i ewentualnych modyfikacjach chłodzenia – auto potrafi przejechać ponad 300 tys. bez poważnych awarii. Przestrzeń w środku, komfort i dynamika – to wyróżnia Signum 3.0, ale trzeba się liczyć z wysokimi kosztami użytkowania.