Przyszła pora na odpowiednie zabezpieczenie Rapida. Oczywiście musi być to pielęgnacja na najwyższym poziomie, w końcu wozidło żony.
Przedstawiam moich pomocników.
Dodatkowo rękawica, mikrofibry, aplikatory, gąbki itp.
Pierwsze mycie przy symbolicznym przebiegu 310km, start godz. 8:10
Inspekcja, ogólnie nie jest źle.
Jednak przy zbliżeniu już jest mniej ciekawiej.
[nextpage title=”czytaj dalej…”]
Początek to klasyczne dwa wiadra.
[emaillocker]Po spłukaniu kilka kropelek „prosto z salonu”.
Przed rozpoczęciem prac małe testy.
Zaczynamy!
Rękawica Meguiars’a plus szampon Shiny Garage.
Spłukujemy, następnie APC 4Nano i detale.
Detale, detale.
Felgi potraktowałem niewielką ilością Tenzi Prix.
Pierwsze testy Daytona Speed Master PRO Wheel Brush 8)
Troszkę pokrwawiło.
Standardowe pędzelkowanie na końcu.
Nadkola.
[/emaillocker]
[nextpage title=”czytaj dalej…”]
[emaillocker]Zaglądamy do środka.
Środek APC 1:15.
Bagażnik, pod podłogą czyściutko. Na razie tam nic nie grzebałem :diabelski_usmiech.
Boczki, tutaj na dzień dobry idzie APC+pędzelek
Jako zabezpieczenie posłużył mi ulubiony PB:NL
50/50
Lece do przodu
[/emaillocker]
[nextpage title=”czytaj dalej…”]
[emaillocker]Plastiki zew. PB:TR
50/50
Zabezpieczenie gum Einszett Gummi Pflege Stift.
Silnik otrzymał zabezpieczenie w postaci Koch Chemie Nano Magic Plast Care
Środeczek też wymagał uwagi
Jak widać pędzelkiem nie wszędzie się dostaniemy.
Chwilowa przerwa, obserwator czuwa.
[/emaillocker]
[nextpage title=”czytaj dalej…”]
[emaillocker]Wjazd do dziupli, woskowanie pora zaczynać.
Temperatura odpowiednia.
Pora zaczynać, pierwsza warstwa Collinite 476s leci.
Wyjazd na zewnątrz i wypacanie.
Wosk dojrzewa a tymczasem pora na opony, kolejny nowy zakup tym razem Meguiar’s Endurance i muszę przyznać jestem pod wrażeniem jego działania.
50/50
Tablice równię zmuszę dobrze wyglądać na zdjęciach. Standard APC.
Do zabezpieczenia najbardziej narażonych elementów posłużył Zymol Detail.
Felgi otrzymały warstwę C476s.
[/emaillocker]
[nextpage title=”czytaj dalej…”]
[emaillocker]Kolejny wjazd do dziupli, lecimy z drugą warstwą wosku oraz zabezpieczenie szyb.
Szyby Boczne, tył i dach Rain-X.
Jako zabezpieczenie przedniej szyby wybór padł na Gtechniq G1 Clear Vision.
Nałożone trzy warstwy G1, ostatnia wytarta G2 następnie spolerowana bawełnianym podkoszulkiem lekko nawilżonym.
Wyjazd na zewnątrz i wygrzewanie.
Jako płyn do spryskiwaczy leci Wurth.
Dwie buteleczki na 5l.
Na tył zawitała 16-stka :szeroki_usmiech.
[/emaillocker]Wykonanie i zdjęcia: Paweł Koralus