Rapid Spaceback – nowe auto też wymaga odświeżenia

Przyszła pora na odpowiednie zabezpieczenie Rapida. Oczywiście musi być to pielęgnacja na najwyższym poziomie, w końcu wozidło żony.

Przedstawiam moich pomocników.

001

Dodatkowo rękawica, mikrofibry, aplikatory, gąbki itp.

Pierwsze mycie przy symbolicznym przebiegu 310km, start godz. 8:10

002

Inspekcja, ogólnie nie jest źle.

003

Jednak przy zbliżeniu już jest mniej ciekawiej.

004 005 006

007 008 009 010

[nextpage title=”czytaj dalej…”]

Początek to klasyczne dwa wiadra.

011

[emaillocker]Po spłukaniu kilka kropelek „prosto z salonu”.

012 013 014 Przed rozpoczęciem prac małe testy.

016

Zaczynamy!
Rękawica Meguiars’a plus szampon Shiny Garage.

017 018

Spłukujemy, następnie APC 4Nano i detale.

019 020 021 022

Detale, detale.

023

Felgi potraktowałem niewielką ilością Tenzi Prix.

024

Pierwsze testy Daytona Speed Master PRO Wheel Brush 8)

025

Troszkę pokrwawiło.

026 027

Standardowe pędzelkowanie na końcu.

028

Nadkola.

029

[/emaillocker]

[nextpage title=”czytaj dalej…”]

[emaillocker]Zaglądamy do środka.

030 031

Środek APC 1:15.

032 033 034

Bagażnik, pod podłogą czyściutko. Na razie tam nic nie grzebałem :diabelski_usmiech.

035

Boczki, tutaj na dzień dobry idzie APC+pędzelek

036 037 038

Jako zabezpieczenie posłużył mi ulubiony PB:NL

039

50/50

040 041

Lece do przodu

042 043

[/emaillocker]

[nextpage title=”czytaj dalej…”]

[emaillocker]Plastiki zew. PB:TR

044

50/50

045

046

Zabezpieczenie gum Einszett Gummi Pflege Stift.

047 048

Silnik otrzymał zabezpieczenie w postaci Koch Chemie Nano Magic Plast Care

049 050

Środeczek też wymagał uwagi

051 052 053 054

Jak widać pędzelkiem nie wszędzie się dostaniemy.

055

Chwilowa przerwa, obserwator czuwa.

056

[/emaillocker]

[nextpage title=”czytaj dalej…”]

[emaillocker]Wjazd do dziupli, woskowanie pora zaczynać.

057

Temperatura odpowiednia.

058

Pora zaczynać, pierwsza warstwa Collinite 476s leci.

059

Wyjazd na zewnątrz i wypacanie.

060

Wosk dojrzewa a tymczasem pora na opony, kolejny nowy zakup tym razem Meguiar’s Endurance i muszę przyznać jestem pod wrażeniem jego działania.

061

50/50

062

Tablice równię zmuszę dobrze wyglądać na zdjęciach. Standard APC.

063

Do zabezpieczenia najbardziej narażonych elementów posłużył Zymol Detail.

064 065 066 067 068

Felgi otrzymały warstwę C476s.

069 070

[/emaillocker]

[nextpage title=”czytaj dalej…”]

[emaillocker]Kolejny wjazd do dziupli, lecimy z drugą warstwą wosku oraz zabezpieczenie szyb.

071 072

Szyby Boczne, tył i dach Rain-X.

073 074 075 076

Jako zabezpieczenie przedniej szyby wybór padł na Gtechniq G1 Clear Vision.

078

Nałożone trzy warstwy G1, ostatnia wytarta G2 następnie spolerowana bawełnianym podkoszulkiem lekko nawilżonym.

079

Wyjazd na zewnątrz i wygrzewanie.

080

Jako płyn do spryskiwaczy leci Wurth.

081

Dwie buteleczki na 5l.

082

Na tył zawitała 16-stka :szeroki_usmiech.

083

[/emaillocker]Wykonanie i zdjęcia: Paweł Koralus