Home
Prezentacje
Projekty
Youngtimer
Warsztat
Wyszukiwanie
Polityka Prywatności
Detailing
Felieton
Motorsport
Archiwum
Eventy
Car Audio
Używane
Kontakt
Zaloguj
Witamy! Zaloguj się na swoje konto
Twoja nazwa użytkownika
Twoje hasło
Zapomniałeś hasła? sprowadź pomoc
Odzyskiwanie hasła
Odzyskaj swoje hasło
Twój e-mail
Hasło zostanie wysłane e-mailem.
SELECTED | Portal Motoryzacyjny
Home
Prezentacje
Projekty
Youngtimer
Warsztat
Czy cofanie chłodnicy do tyłu (custom) wpływa na działanie?
Jak układ chłodzenia radzi sobie z długą jazdą z górki?
Czy chłodzenie oleju wpływa na wydajność silnika?
Jak dobrać ciśnienie robocze dla korka chłodnicy?
Czy spadek temperatury pod obciążeniem to objaw złej chłodnicy?
Czy jazda w korkach zwiększa ryzyko zapowietrzenia układu?
Czy chłodzenie wpływa na zapłon w trybie awaryjnym ECU?
Czy przegrzanie układu może prowadzić do wypalenia zaworów?
Czy odpowietrzanie układu powinno być wykonywane przy włączonym nawiewie?
Czy wentylator chłodnicy może działać z opóźnieniem?
Czy układ chłodzenia może działać inaczej zimą niż latem?
Czy korek chłodnicy może „odpuszczać” pod ciśnieniem?
Czy grzanie kabiny może poprawiać chłodzenie silnika?
Czy spadek temperatury przy przyspieszaniu to objaw awarii?
1
...
438
439
440
...
1 116
Strona 439 z 1 116