Home
Prezentacje
Projekty
Youngtimer
Warsztat
Wyszukiwanie
Car Audio
Felieton
Detailing
Używane
Motorsport
Napęd 4×4
Eventy
Archiwum
Polityka Prywatności
Kontakt
Zaloguj
Witamy! Zaloguj się na swoje konto
Twoja nazwa użytkownika
Twoje hasło
Zapomniałeś hasła? sprowadź pomoc
Odzyskiwanie hasła
Odzyskaj swoje hasło
Twój e-mail
Hasło zostanie wysłane e-mailem.
SELECTED | Portal Motoryzacyjny
Home
Prezentacje
Projekty
Youngtimer
Warsztat
Jak rozpoznać uszkodzoną geometrię turbiny?
Czy geometria turbiny może się zablokować od sadzy?
Jakie są skutki błędnie dobranego zaworu upustowego?
Czy intercooler może się zapowietrzyć?
Jakie są typowe objawy zatarcia turbiny?
Czy wycieki oleju z turbo to zawsze poważna awaria?
Jak dobrać zawór blow-off do konkretnego silnika?
Czy można ustawić większe doładowanie bez zmiany turbo?
Jak działa elektroniczne sterowanie turbiną?
Co oznacza brak wzrostu ciśnienia w logach turbo?
Jakie objawy daje niesprawny czujnik doładowania?
Czy warto wymieniać zawór upustowy na sportowy?
Czy turbina może zasysać olej z odmy?
Jak turbo wpływa na emisję spalin?
1
...
487
488
489
...
1 194
Strona 488 z 1 194