Średnie koszty serwisowania nowego BMW Serii 3 w Polsce

0

Serwisowanie nowego BMW Serii 3 (G20/G21) w Polsce to ważny aspekt eksploatacji, wpływający na koszty utrzymania pojazdu. Oto przegląd średnich kosztów najważniejszych usług serwisowych w autoryzowanych serwisach (ASO) i niezależnych warsztatach.

1. Przegląd okresowy (olej, filtry, diagnostyka):

  • ASO: 1000–1500 zł
  • Niezależny serwis: 600–900 zł Częstotliwość: Co 15 000 km lub raz w roku.

2. Wymiana oleju w skrzyni automatycznej:

  • ASO: 1200–1800 zł
  • Niezależny serwis: 800–1200 zł Rekomendowana co 60 000–80 000 km, mimo że producent często nie przewiduje tej usługi.

3. Wymiana klocków hamulcowych (przód):

  • ASO: 800–1200 zł
  • Niezależny serwis: 500–800 zł Częstotliwość: Co 30 000–50 000 km, w zależności od stylu jazdy.

4. Wymiana tarcz hamulcowych (przód):

  • ASO: 1500–2000 zł
  • Niezależny serwis: 900–1300 zł Częstotliwość: Co 60 000–80 000 km.

5. Serwis układu klimatyzacji:

  • ASO: 400–600 zł
  • Niezależny serwis: 250–400 zł Częstotliwość: Raz w roku, obejmuje odgrzybianie i uzupełnienie czynnika.

6. Wymiana filtra powietrza i kabinowego:

  • ASO: 400–600 zł
  • Niezależny serwis: 250–400 zł Częstotliwość: Co 20 000 km.

7. Serwis układu DPF (dla wersji z silnikiem diesla):

  • Czyszczenie filtra: 600–1200 zł
  • Wymiana filtra: 4000–8000 zł Częstotliwość: W zależności od przebiegu i stylu jazdy.

Koszty serwisowania nowego BMW Serii 3 w Polsce zależą od wyboru serwisu. ASO oferuje gwarancję jakości, ale niezależne warsztaty są tańsze, często przy zachowaniu wysokiego standardu usług. Aby obniżyć koszty, warto rozważyć pakiet serwisowy BMW Service Inclusive, który obejmuje większość przeglądów w stałej cenie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj