Volkswagen Passat B7 2.0 TDI CR 170KM CLLACFGB to dynamiczna, mocniejsza wersja popularnego diesla klasy średniej, którą wybierają kierowcy ceniący sobie lepsze osiągi, bezpieczeństwo oraz wyposażenie bez kompromisów. Silnik 2.0 TDI CR 170KM EA189 rozwija 350Nm, pozwalając na świetne przyspieszenie (8,6 sek do 100km/h) i utrzymuje spalanie w trasie na poziomie 5,5–6,5 l/100km. To nowoczesna jednostka z poprawioną kulturą pracy, lepszym wyciszeniem i sprawdzonym układem common rail, we współpracy ze skrzynią DSG lub manualem. Pozytywnie oceniane są także niskie poziomy hałasu, dynamiczne przyspieszenia oraz wysokie bezpieczeństwo w długich trasach. Niestety, ten wariant nie jest wolny od problemów: do typowych wad zalicza się awarie układu wtryskowego (szczególnie wtryskiwaczy Siemensa), wysokie koszty wymiany dwumasowego koła zamachowego i potencjalne infekcje filtra cząstek stałych DPF przy użytkowaniu głównie miejskim. Silnik bywa czuły na jakość oleju i wymaga regularnej obsługi oraz wymiany filtrów. Spotykane są okazjonalnie wycieki oleju z turbiny lub przewodów oraz prozaiczne awarie EGR. Dźwignie i zawieszenie Passata B7 są odporne nawet przy wyższych mocach, a wyposażenie – bogate i komfortowe. Skrzynia DSG wymaga regularnego serwisu mechatroniki i wymiany oleju co 60 tys. km. Model nie współpracuje z LPG, ale jest chętnie wykorzystywany w dużych flotach i przez wymagających indywidualnych użytkowników do jazdy autostradowej czy firmowej. Passat B7 2.0 TDI CR 170KM CLLACFGB to idealny wybór do długodystansowych tras, pewnej jazdy z rodziną, a także do codziennych zadań firmowych wymagających wysokich przebiegów i niezawodności. Pozostaje jednym z najbardziej dynamicznych, ekonomicznych i komfortowych kombi w tej klasie.
Strona główna Dane techniczne VOLKSWAGEN PASSAT B7 2.0 TDI CR 170KM CLLACFGB – OPINIE, WADY, AWARIE...