Rafał jest właścicielem wyjątkowego BMW E93 LCI Cabrio z 2012 roku. Wybór tego modelu był przypadkowy – po sprzedaży Jaguara S-Type trafił na podobny model w gorszym stanie i postanowił znaleźć idealny egzemplarz dla siebie. Samochód w momencie zakupu był całkowicie seryjny, ale od początku wiedział, że będzie go modyfikować, jak każde auto, które do tej pory posiadał.


Inspiracje do budowy pojawiały się stopniowo, głównie podczas uczestnictwa w różnych imprezach tuningowych. Projekt nie miał konkretnego celu, najważniejsze było, aby cieszył oko i dawał frajdę z jazdy. Wybór cabrio okazał się strzałem w dziesiątkę i Rafał w pełni wykorzystuje jego potencjał.
Pod maską znajduje się seryjny silnik R6 2.8, który mimo początkowych pomysłów na swap pozostał nietknięty. Przy masie 1700 kg mocniejsza jednostka nie była konieczna, ponieważ auto pełni rolę komfortowej bulwarówki. Największą zmianą mechaniczną jest zawieszenie Air Ride, kompletny system z poduszkami i kompresorem, zapewniający nie tylko świetny wygląd, ale i komfort codziennego użytkowania.

Projekt przeszedł kompletną metamorfozę, a jego obecna forma jest finalną wersją. Nadwozie oklejono folią Hexis Saffron Yellow Gloss, co nadało mu wyjątkowy i unikatowy charakter. Zmienione zostały elementy takie jak przedni zderzak BMW M4 ze splitterem, maska z BMW E93 M3, tylny zderzak z BMW 335i oraz dokładki progów. Całe oświetlenie zewnętrzne zmieniono na LED, a wszystkie szyby przyciemniono do 80%, łącznie z przednią. Listwy zewnętrzne oraz dekory wykończono w kolorze piano black, podobnie jak splitter, lotka i dokładki progów. Auto osadzone jest na trzyczęściowych felgach BBS z rantami Radinox i czarnymi śrubkami. Przód ma szerokość 10.5J, tył 11J, a opony to odpowiednio 225/35/19 i 235/35/19. Wnętrze zachowało elegancję dzięki kremowej skórzanej tapicerce, a wszystkie plastiki zostały pomalowane na nowo. Oświetlenie wnętrza zmieniono na białe, a zegary zastąpiono tymi z BMW M3 E93. Układ wydechowy został przebudowany i zakończony dwiema końcówkami o średnicy 105 mm.
Dzięki zawieszeniu pneumatycznemu auto prowadzi się jak standardowy samochód i bez problemu radzi sobie zarówno na mieście, jak i w trasie. Choć nie jest użytkowane zimą ani w złych warunkach pogodowych, w sezonie służy zarówno do codziennej jazdy, jak i do udziału w eventach motoryzacyjnych.
BMW E93 to popularny model, dlatego dostępność części i modyfikacji nie stanowiła większego problemu. Po drugiej zmianie koloru Rafał uznaje projekt za skończony i nie planuje dalszych modyfikacji. Kolejnym krokiem będzie zmiana samochodu na inny.